Matbloggstoppen

Lindt - Hello my name is Caramel Brownie

Då var det dags för mig att testa någonting mer då som jag kan bedöma och lägga ut på bloggen!
Ni har väl inte missat att Lindt har kommit ut med en ny "kollektion" med choklader?
Massa roliga smaker som låter himla gott! Inte blivit av förän nu att jag har testat.
De finns i olika storlekar också, detta var en liten på 39 gram, lagom stor på en tisdag som denna.
Denhär var då med smak av Caramel Brownie.
Ett tydligt lager med caramel överst som man ser, och under så är det då brownie.
Brownien smakade inte jätte mycket men gav en trevlig smak av brownie under caramellen. Tillsammans blev det en himla god blandning! Den är också överdragen med mjölkchoklad då får jag tillägga, så det kan ju inte bli annat än mumsigt! :) 
 
Rekomenderar starkt!
4 av 5 får den av mig, yay för Lindt!
 

Kommentera här: